Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Mad er for mange, noget der skal overstås. Fastfood og færdigretter ryger i kurven som aldrig før. Det er tankevækkende, når forskning viser, at sloganet ”vi bliver, hvad vi spiser”, er mere rigtigt end nok oprindeligt tænkt, da det blev brugt i diverse sundhedskampagner.
Thomas Smith Knudsen har oplevet mere end de fleste og vinen har bragt ham vidt omkring.
De fleste af os har prøvet at smage en vin på et givent tidspunkt, hvor vinen har opført sig på én facon, for så derefter at smage den selvsamme vin nogle uger senere, hvor det pludselig er en helt anden oplevelse.
I 300 år har familien Jebsen levet i Aabenraa eller Apenrade, og i 1895 begyndte handelshuset Jebsen & Co. en turbulent og dramatisk rejse, der i krig og fred nu om stunder fortætter med stor succes i Hongkong og Kina.
I foråret 2025 skulle Danmarks Radio have ny generaldirektør. En så betydningsfuld stilling og vigtig opgave, at dk4 sammen med Morten Hesseldahl satte sig for at hjælpe med at finde den rette, men også at undersøge og drøfte, hvor DR gør det godt, hvor der er behov for ændringer, hvordan fremtidens DR og public service skal se ud, og hvilken rolle kunstig intelligens kan og skal spille.
I foråret 2025 skulle Danmarks Radio have ny generaldirektør. En så betydningsfuld stilling og vigtig opgave, at dk4 sammen med Morten Hesseldahl satte sig for at hjælpe med at finde den rette, men også at undersøge og drøfte, hvor DR gør det godt, hvor der er behov for ændringer, hvordan fremtidens DR og public service skal se ud, og hvilken rolle kunstig intelligens kan og skal spille.
|